Maybelline SuperStay 24h - potpuna prekrivna moć?

02:37


Jedan od najtežih zadataka je pronaći puder koji nam u potpunosti odgovara. Zbog toga su njihove recenzije jako važne, i znam da volite da ih čitate. U poslednje vreme pod reflektorima je Maybelline SuperStay 24h puder. Obećava potpunu prekrivnu moć, trajnost od čak 24 sata. Kako se pokazao, čitajte u nastavku.

Bočica je od debelog stakla, sasvim jednostavnog dizajna. Ima pumpicu na koju nemam zamerke. Nije automatska, i vi odredjujete koliko proizvoda želite da izadje. Što se mirisa tiče, nema ga uopšte. Ne sadrži SPF, što se meni lično dopada. Kod nas su uvezli 6 nijansi, ali generalno postoji više od 15. Ne dopada mi se kako su ih numerisali, jer ne idu od najsvetlije ka najtamnijoj. Moja nijansa je 10 Ivory. Toplog je podtona što mi odgovara, ali iako je jedna od najsvetlijih nijansi, mrvicu mi je tamnija. Što se mog tena tiče, svetla sam, ali ne previše. Da bih vam lakše opisala, koristim nijansu 200 Rimmel LF, i uglavnom kupujem drugu, treću nijansu po redu. Tako da smatram da će vrlo svetle osobe nažalost teško pronaći nijansu. Pogotovo ako uzmem u obzir da oksidira i nakon nekog vremena potamni za pola nijanse. Postoji jedna svetlija od ove, 020, ali je izrazito hladnog tona, gotovo roze što mom tenu nikako ne odgovara.

Tekstura je tečnija nego što sam očekivala, neke srednje gustine. Sa njim se lako postiže potpuno prekrivanje, bez efekta maske. Kao takav pogodan je i za svakodnevno korišćenje jer nije težak, a idealan za jaču šminku, izlaske i slične prilike. Koristila sam ga i sa četkicom, i sa beauty blenderom, i meni se više dopada nanošenje sa bb. Dopada mi se što je sa njim lako postići srednje prekrivanje i nadograditi ga do potpunog na mestima gde je ono potrebno. Sa četkicom dobijate jače prekrivanje. Primetila sam i da se nešto teže pere bb od ovog pudera. Pretpostavljam jer je ipak jači puder u pitanju. Suši se nekom normalnom brzinom, i lako ga je ravnomerno naneti. Završnica je polu mat. Ne uvlači se u borice, i ne ističe pore. Nisam sigurna kako bi reagovao sa jačim borama na licu. Ne ističe suve delove lica, i sve u svemu jako lepo izgleda na njemu.


Dodatni plus je što je malo proizvoda potrebno. Nekada ne iskoristim ni 1 pumpicu, jer se vrlo lako razmazuje. Što se trajnosti tiče, traje čitav dan. Ne dolazi do razlaganja pudera, niti fleka. Nema ni preslikavanja, što mi je kod pudera jako bitno. Imam mešovitu kožu, i najviše sam se plašila kako će se ponašati na T zoni. Čitala sam dosta recenzija u kojima su se devojke žalile na prosijavanje, medjutim, meni se sa njim lice masti manje nego inače. Sa njim nemam potrebu za setovanjem, jer je završnica stvarno lepa, medjutim setujem samo delove lica koji mi se inače prosijaju i to puderom koji ne služi za matiranje, jer mogu da prodjem i sa nešto laganijim. Do 4h stoji bez pomeranja. Nakon nekih 5h krene blago prosijavanje koje mi je lako popraviti. Verujem da se na višim temperaturama slabije drži.

Za koji tip kože je namenjen?
Mislim da bi odgovarao normalnoj ka suvoj, i mešovitoj koži

Cena je nešto ispod 1000 dinara, a bočica sadrži standardnih 30 ml.



Prednosti:
- dobro prekrivanje,
- lagan je na licu,
- završnica je polu mat,
- lepo izgleda na koži,
- ne ističe suve delove.

Mane:
- slab izbor nijansi za svetao ten,
- oksidira,
- ukoliko imate masnu kožu možda ne bi bio dobar izbor za vas, bez dobrog setujućeg pudera.



Neki moj zaključak je da je ovo zaista dobar puder, povoljan i dostupan. Osim slabog izbora nijansi, nemam zamerke. Od kada je u mojim rukama često ga koristim, i trenutno mi je glavni izbor kada mi treba jače prekrivanje, kao i kada šminkam nešto jače oči ili usne, jer je celokupni utisak dosta lepši, čistiji i uredniji.

Da li ste probali ovaj puder? Kako vam se dopada? :)

You Might Also Like

4 коментара

  1. Imala i prosljedila... na masnu kozu izgleda kao cappucino glazura :D
    Slazem se s tobom u potpunosti da je za normalnu ili suhu kozu!
    Inace, super recenzija. Steta da sam je kasno procitala!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels