Rimmel Magnif' eyes

10:40


Dugo u drogerijama nije bilo paleta, pogotovo ne sa više od 4 nijanse i drago mi je što se taj trend promenio. Rimmel je ove godine obogatio svoj asortiman i paletama senki, i to sa nijansama koje se lako kombinuju. Postoje tri varijante, a o jednoj ću vam danas pisati.


Dakle, možete pronaći keep calm and wear gold/001 koja kao što joj i ime kaže pretežno sadrži zlatne tonove, london nudes calling/002 o kojoj ćete više čuti u nastavku i grunge glamour/003 za ljubitelje ljubičastih i sivih nijansi.

Što se izgleda palete tiče, nije ništa senzacionalno, ali je funkcionalna, i kvalitetna. Nije mi ispadala, nadam se da ni neće, ali sam je često u torbi nosila i nije se oštetila. Sadrži i malo ogledalo duž poklopca, koje je dovoljno za sitne popravke.
Svaku paletu formira 8 senki, a ukupnu gramažu nisam uspela da pronadjem. Cena im je oko 800 dinara, i verujte mi da za taj novac kod nas nećete naći bolju paletu.


London nudes calling je paleta trenutno jako traženih nijansi. Prljavo roze, mauve, roze zlato...kako mat, tako i satenskih, pa i onih sa sitnim šljokicama. Sa njom ćete sigurno uspeti napraviti različite "look-ove". Od onih suptilnijih do dramatičnih.
           Mala digresija, da li i vas nervira što u našem jeziku nemamo dovoljnu terminologiju za šminku i boje, pa nekako uvek koristimo anglicizme?
Tekstura senki varira od jedne do druge. Mat su nešto tvrdje, a satenske mekše.
Kada sam ih probala na ruci u prvi mah sam se razočarala jer mi je delovalo da nisu dovoljno pigmentovane, medjutim, na kapku se daleko bolje ponašaju.
Trajnost im je na mojim kapcima takodje sjajna, kako ih nanesem, nekih dobrih 6 sati će ostati na mestu, i ne nakupljaju se u pregibu, a retko uz nju koristim i bazu. Truse se u nekim normalnim količinama, ništa što bi smetalo.

Svaku senku ću vam posebno analizirati.


Prva senka je bazna, mat, svetlo bež i najlošije pigmentacije. Nešto je i tvrdja od ostalih. Ipak, za ujednačavanje kapka, i sprečavanja da se senke uvlače u pregibe je solidna.

Sledeća je bež, sa primesama senf nijanse, i odlična je baš za pregib, kao početna senka. Sadrži sitne šljokice koje se na kapku uopšte ne vide. Ni ona nije mekana, ali nije baš ni kao prva senka.

Treća je apsolutno predivna senka koja parira daleko skupljim kako onim u paletama, tako i mono senkama. Satenska, nijanse roze zlata koja je pri tome i jako pigmentovana. Jedna od najlepših senki koje posedujem.

Četvrta je prava mauve sa taupe primesama. Zapravo, prljavo roze-ljubičasto-prigušeno-sivo-braon. Jednostavno. :) Nju sam ubedljivo najviše koristila. Kako za dnevnu šminku, tako i za večernju. Često nju samu, preko celog kapka, i ajlajner, i ništa osim toga nije potrebno.

Peta je vrlo zanimljiva, na prvi pogled duochrome. Ponovo taupe, ali bez toliko crvenih tonova, ali sa plavim ili zlatnim shimmerom.. Na svakom svetlu je drugačija. Stvarno neobična, i lepa, nesvakidašnja u drogerijama. Ipak, volela bih da je intenzitet pigmentacije bolji.

1, 2, 3, 4, 5


Šesta je sivo-ljubičasta satenska senka. Još jedna od onih glamuroznih, bogatih i neobičnih nijansi. Kremasta, pigmetnovana. Sjajna.

Za sedmu je ista priča kao i za nju, a nijansa ima crvenkastu notu. Takodje, kod nje se osim satinske završnice nalaze i sitne roze šljokice.

Osma je tamno purpurno-siva sa delikatnim rozim šljokicama. Nju volim u uglove kapka da nanosim, i ona upotpuni sve ove nijanse i sjedini ih.

4, 5, 6, 7, 8




Paletu koristim već 4 meseca i doslovno je ne ispuštam iz ruku. Ukoliko volite ovakve tonove, a nemate sličnu paletu, imate moje preporuke i da je probate.

Da li ste je koristili? Kako vam se dopada?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Posle ovako detaljnog i lepog opisa, moracu pazljivije da pogledam ove palete u radnji :). Mislim da je ovo prva recenzija s pozitivnim utiscima na racun ove palete koju sam procitala i drago mi je zbog toga, jer ( ako smem da kazem svoje misljenje ), sticem utisak da su danas zene/devojke postale malo razmazene sto se sminke tice... Nekad ( citaj devedesetih, kad sam pocela da se ozbiljnije sminkam ) je izbor bio jako siromasan, o dostupnosti/pristupacnosti iole boljih brendova da ne govorimo, ma mnogo je tesko bilo.. Ali snalazile smo se, i, sa ove distance, mislim da sveukupan rezultat i nije bio tako los :). A sad samo cujem : pigmentacija bi mogla biti mnogo bolja ( a ona sasvim solidna ), dugotrajnost slaba ( a realno nije tako ), itd.. Jedna bosanska blogerka je pre par godina napisala bas lep tekst na ovu temu, a i ja se bas raspisah, izvini zbog toga :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo, nemoj nikada više da se izvinjavaš što si se raspisala. :) Hvala ti!
      Iskreno, nisam čitala druge recenzije, donekle sam je i sama na blef kupila. Slažem se sa tobom, treba obratiti pažnju i na odnos cene i kvaliteta, jer nekada imamo nerealna očekivanja. Svima nam je drago što se kvalitet šminke značajno poboljšao, ali mnogo faktora treba uzeti u obzir. Ne svidja mi se ni taj trend da ako jednoj osobi nešto valja/ili ne valja i u manjini je, njego mišljenje se a priori odbacuje. Previše kritikujemo, premalo uživamo. :)
      Hvala ti na komentaru! :*

      Избриши
    2. Kupila sam ovu paletu pre par dana, jos uvek je polako isprobavam ali za sada sam vrlo zadovoljna :). Svidja mi se sto se neke senke uopste ne skupljaju u pregibu :) Kristina

      Избриши
    3. Baš mi je drago da ti se dopada! :)) I hvala ti na odgovoru. :)
      Izvini na kasnom odgovoru, kao i uvek, promakne mi komentar. :/

      Избриши
  2. Definitivno ali definitivno uzimam ovu paletu! Ovaj post me je ubedio,prelepe nijanse taman kakve volim,hvala puno za ovo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam bila od pomoći! Probaj tester još jednom, ali verujem da će ti se dopasti. :)

      Избриши
  3. Анониман8. мај 2017. 01:56

    Prelepe!!! Kupila sam i 002 i 003. Sada sve ostale senke odlaze u istoriju! ;) VAZNA aktuelnost: U DM-u su na akciji 569 din., a u Lilly-ju 669 din. Najbolji odnos cene i kvaliteta kod nas trenutno!!! Devojke, uzivajte! :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels