S-he Stylezone #210

03:23



Ukoliko me pratite na Instagramu, znate da često kupujem S-he lakove. Imaju zanimljive, i neobične nijanse, a i kvalitet im je dobar. Na mojim noktima traju 3 puta duže nego npr. toliko hvaljeni China Glaze lakovi.


Kako se praznična euforija polako približava, tako sa njom dolaze i bogate crvene nijanse, kao i šljokice različitih nijansi. Danas vam pišem o jednoj klasičnoj crvenoj nijansi koja se posebno dobro snalazi u zimskom periodu.
Opis nijanse bi bio prigušena crvena. Jednostavna, elegantna, i sa stavom. Na fotografijama je nešto svetlija nego u prirodi. Mogla bih je čak nazvati i bordo.
Nijansa je 210. Sadrži 10 ml, a cena mu je oko 200 dinara.


Visokog je sjaja, a tekstura srednje kremasta. Dovoljna su dva sloja za potpunu prekrivenost. Obično nanesem tanji prvi sloj, i nešto puniji drugi sloj. Ne ostavlja štrafte, niti pravi mehuriće.
Čak i bez baze, i nadlaka traje oko 4 dana, a sa njima i do 7 dana. Ova stavka je vrlo individualna, i zavisi od kvaliteta noktiju. Medjutim, kao parametar vam mogu navesti CG lakove, koji na mojim noktima ne prežive ni dan, sa sve bazom i nadlakom.


Četkica je duga, i uska. Meni sasvim praktična za nanošenje, iako bi verujem bila bolja nešto šira.


Na fotografijama imam dva sloja, bez baze i nadlaka.



Da li ste probale S-he lakove?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

1 коментара

  1. meni su fora njihovi lakovi, samo me zivcira ta kvadratna ambalaza i onakad zatvaram uvijek mi ostane negdje na pola :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels