NYX The Suede paleta

05:06


Moram priznati, oduvek me privlače palete neutralnih boja. Ipak, po mojoj proceni nemam ih puno. Tako da sam dugo razmišljala koja bi mi od NYX paleta najviše odgovarala. Naravno, na internetu sam tražila odgovor. Od svih, ova mi je delovala najviše pigmentovana, a i kombinacija boja je interesantna.
Cena ove, The Suede palete je oko 1200 dinara. U njoj se nalazi 8 senki, a svaka teži 1,7g što je dobra količina za paletu.
Kutijica je od tvrdog kartona koji se zatvara na magnet. Vrlo je lagana, i dobra za putovanja.
Sve senke su više za večernju šminku, iako se mogu iskoristiti i za dnevnu. Sve su satenske završnice sa sitnim shimmerom, osim zlatne kod koje jako izražen.
Dopada mi se što su sve pigmentovane i bez baze, čak i najsvetlija senka.
Trajnost im je dobra, zaista nisam imala problema sa njima. Baš za ovom paletom posežem kada se šminkam sa željom da traje čitav dan. Nemam masne kapke, ali verujem da sa bazom ni na takvima ne bi brzo izbledele senke.
Nisam primetila da se truse, osim poslednje senke. Medjutim, ni kod nje preterano.


Na poledjini se nalaze nijanse označene brojevima. Apsolutno nepotrebno, ali meni se dopada i kada svaka senka ima svoje ime. 


Prva senka neka svetla vanila, koja je više bela kada se stavi na kapak. Ima vrlo suptilan shimmmer, koji je neke limun zlatne boje. Idealna je za unutrašnji ugao oka, sredinu kapka, highlighter.

Druga senka je mene možda i najviše privukla. Lepa, hladna tkz.taupe nijansa. Blago se preliva na zlatno, i to je čini posebnom. Lepša je u prirodi nego na fotografijama. Ona je najslabije pigmentovana. Ipak, volim da je koristim, i nju sam najviše potrošila. Ona je klasika za pregib oka, mada je često nosim i preko celog kapka. 


Treća je definitivno najpigmentovanija, i baš ona drži ovu paletu, i spaja druge nijanse. Vrlo lepo izgleda na kapku, otvara pogled. Verujem da na preplanulom tenu više dolazi do izražaja. Čak i bez baze je puna boja. Nekako je polu kremasta, baš mi se dopsda njena tekstura.

Prava bakarna koju retko vidjam je četvrta po redu. Neobična, topla sa zlatnim shimmerom. Takodje vrlo pigmentovana čak i bez baze. Mnogo je lepa, zaista.


Još jedna neobična senka. Tamno zelena, može se reći i siva sa zlatnim sjajem. Uživo je tamnija, i lepša moram priznati.

Šesta je dosta toplija. Rekla bih klasična braon sa ponovo zlatnim sjajem. I ona je mrvicu tamnija.


Sledeće dve nijanse u potpunosti menjaju doživljaj palete.
Tamna tirkizna, izmedju plave i zelene, sa primesama sive. Njen shimmer je vrlo nežan, i na kapku se uopšte ne uočava.

Poslednja burgundy, sa mrvicu više braon. Jako tražena i nošena boja zimi. Ona se najviše trusi, i nekako je najsuvlja.



Bez baze:




Sa bazom:


Da li ste probale ovu paletu? Kako se vama dopada?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Анониман9. јул 2015. 05:20

    Wow,prosto me zadivljuje kako si ih sve opisala i nama docarala. Bravo,odlicno ti ovo ide. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Vauu, kakve nijanse! Posebno mi se sviđa zasebno opisivanje senki, divno divno! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Gledam ovu paletu već neko vreme, mnogo mi se sviđa. Kupila sam relativno skoro dve i imaju slične nijanse pa zbog toga odlažem kupovinu ove. Senke su predivne, svaka čast na prikazu palete i samih boja :))

    ОдговориИзбриши
  4. Post je super.Paleta mi se jako svida,bas bi je voljela isprobati.Gdje je mogu naruciti preko interneta?:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels